OKUL RANDEVU SİSTEMİ

OKUL RANDEVU SİSTEMİ

Okul Randevu Sistemi Millî Eğitim Bakanlığınca hazırlanan, velilerin okul idaresi ve öğretmen görüşmelerini dijital ortama taşıyan bir randevu sistemidir. Bu sistem ile birlikte veliler, öğretmen görüşmeleri için e-Devlet kullanıcı bilgileriyle okulların internet sitelerinden randevu alabileceklerdir.

15.04.2024 480

Okul Resmi Web Sayfamız olan https://zeynihanimortaokulu.meb.k12.tradresine girilir.

Bağlantılar kısmında yer alan “Okuldan Randevu Al” sekmesine tıklanır ve öğrenci velisinin “e-Devlet Kapısı”na giriş yapılır. 

Açılan sayfadan görüşülmek istenen öğretmen seçilir.

Öğretmenlerce daha önceden sistem üzerine tanımlanan boş gün ve saatlerinden uygun olan seçilir ve “Randevu Al” butonuna tıklanır. 

Sistem üzerinden alınan randevular alt kısımda görünür hale gelir.

Buradan iptal ya da değişiklik işlemi yapılabilmektedir. Randevu sistemi üzerinden sonraki hafta için randevu alınabilmektedir. 

Acil durumlarda öğretmenle görüşülerek o hafta için randevu alınabilir. 

15.04.2024 tarihi itibariyle velilerin okula girişinde randevu kontrolü yapılacak olup, randevusu olmayan velilerin görüşme yapmalarına izin verilmeyecektir.

Kimlik kontrolü yapılacağından görüşmeye gelen velilerimizin geçerli kimlik belgelerini yanlarında bulundurmalarını rica ederiz.

 

Bilgilendirme broşürüne ulaşmak için tıklayınız.